არქეტიპული ბრენდინგი და პერსონალური არქეტიპული პენტაგრამა
GAU გთავაზობთ სასერთიფიკატო კურსს - ,,არქეტიპული ბრენდინგი და პერსონალური არქეტიპული პენტაგრამა“. კურსი საავტოროა და წარმოადგენს პიროვნული განვითარების მითოარქეტიპული სისტემისა და არქეტიპული ბრენდინგის უნიკალურ სინთეზს.
კურსის უნიკალობა
- კურსი ეფუძნება ხათუნა თავდგირიძის შექმნილ საავტორო არქეტიპულ სისტემას, რომელიც ავტორმა ინტერდისციპლინური მეცნიერებების - მითოლოგია, ფსიქოლოგია, სოციოლოგია, ფილოსოფია, რელიგიების ისტორია, ბრენდინგისა და მენეჯმენტის ფილოსოფია - გადაკვეთაზე შექმნა.
- საავტორო მითოარქეტიპული სისტემა წარმოადგენს მზა სქემებს
- პერსონალური არქეტიპ(ებ)ის განსაზღვრისთვის;
- პიროვნული არქეტიპული განვითარების რუკის განსაზღვრისთვის;
- ფუნდამენტურ არქეტიპულ სისტემაზე დაფუძნებული -
- ახალი პერსონალური ბრენდისა და ბრენდკომპანიის ფორმირებისთვის;
- უკვე არსებული ბრენდების არქეტიპული განსაზღვრისთვის,
- უკვე არსებული ბრენდების რებრენდინგისთვის დ)კონკურენტი ბრენდების არქეტიპული ანალიზისთვის და ა.შ.
კურსის აღწერა:
კურსი ეფუძნება 5 წრედისა და 27 არქეტიპისაგან შემდგარ ხათუნა თავდგირიძის საავტორო სისტემას, რომელიც წარმოადგენს
- იუნგიანურ ტრადიციულ არქეტიპებზე დაფუძნებულ ახალ გაფართოებულ სისტემას;
- არქეტიპული ბრენდინგის მარკ-პირსონისეული სქემის ახალ გაფართოებულ სისტემას;
- სისტემა სტრუქტურირებულია ლევი-სტროსისეული ბინარულ-სტრუქტურალისტური მეთოდოლოგიით;
- სისტემა ეფუძნება ,,კომპარატივისტული მითოლოგიის“ ფუნდამენტურ არქეტიპულ მითოლოგემებს.
- პიროვნული არქეტიპული განვითარების რუკა მოიცავს - კემპბელის, გენეპის, რაგლანის, პროპის, ფრიზის სქემებს კომბინაციაში.
სწავლების მეთოდები: ლექცია, ზეპირი პრეზენტაცია, დისკუსია, ბრენდ- ქეისების პრეზენტაცია-ანალიზი; პრაქტიკული სავარჯიშოები, წერითი თეორიული ტესტირება, ფინალური ბიზნეს-ქეისის პრეზენტაცია - სიმულაციური ბრენდკომპანიის წარდგენა.
მიზნობრივი ჯგუფები:
კურსი განკუთვნილია:
- პიროვნული განვითარებით დაინტერესებული ნებისმიერი მსურველისთვის;
- ტრენერებისა და ქოუჩებისთვის, რომლებიც მუშაობენ პიროვნული განვითარების, ან ბრენდირების მიმართულებით;
- ბრენდირებითა და გაყიდვებით დაინტერესებული ნებისმიერი მსურველისთვის;
- მედიაპროდუქციისა და დიზაინის, ვიზუალური მეთოდების მიმართულებით მომუშავე სფეროს წარმომადგენლებისთვის.
კურსის დამთავრების შემდეგ მსმენელს ეცოდინება:
პიროვნული განვითარების არქეტიპული მზა სქემები და მისი პრაქტიკული გამოყენება ყოველდღიურ ცხოვრებასა და კარიერაში;
პერსონალური ბრენდისა და კომპანიაბრენდის ფორმირებისთვის შესაბამისი არქეტიპების შერჩევა - ეფექტური პოზიციონირების, ფუნქციონირებისა და გაყიდვებისთვის;
,,არქეტიპული ბრენდინგის“ ანალიზის საშუალებით კონკურენტ ბრენდებში ასევე კონკრეტულ არქეტიპებზე დაფუძნებული მარკეტინგული სტრატეგიის ამოცნობა და კონკურენტულ გარემოში საკუთარი უნიკლაური ადგილის განსაზღვრა.
პერსონალური ბრენდის კონსტრუირების მიზნით, პერსონალური არქეტიპის განსაზღვრა - არქეტიპული მონაცემების/მახასიათებლების სრული სპექტრის დადგენა და მისი შესაბამისობაში მოყვანა, გაძლიერება, დამუშავება და ა.შ. პერსონალურ ბრენდულ მონაცემებთან.
პროგრამის ხანგრძლივობა:
კურსი მოიცავს 9 კვირას(სულ: 17 ლექცია, 51 საათი).);
ლექციები ჩატარდება კვირაში 2-ჯერ - სამშაბათს და ხუთშაბათს.
ლექციის ხანგრძლივობა 3 საათი. დრო: 19.სთ - 22სთ.
რეგისტრაცია:
პროგრამის გასავლელად საჭიროა შეავსოთ სარეგისტრაციო ფორმა ან მობრძანდეთ ქართულ-ამერიკულ უნივერსიტეტში (GAU) (თბილისი, მერაბ ალექსიძის 10).
ჯგუფში ადგილები შეზღუდულია.შესაბამისად, უპირატესობა მიენიჭებათ იმ აპლიკანტებს, რომლებიც პირველები შემოიტანენ განაცხადს.
კურსი დაიწყება 4 აპრილს!
რეკომენდაციები
სწავლის საფასური
სწავლის საფასური შეადგენს 1,200 ლარს. ღირებულების ნახევარს მსმენელები გადაიხდიან ლექციების დაწყებამდე, ხოლო მეორე ნახევარს 4 კვირის განმავლობაში. სწავლის საფასურის გადახდა შესაძლებელია განვადებით.
20%-იანი ფასდაკლება ეკუთვნის:
- GAU-ს აქტიურ სტუდენტს!
- GAU-ს კურსდამთავრებულს!
- ნებისმიერ ადამიანს, ვისაც GAU-ს ერთი სასერტიფიკატო კურსი უკვე გავლილი აქვს.
საკონტაქტო ინფორმაცია

უწყვეტი განათლებისა და სერტიფიცირების ცენტრის ხელმძღვანელი
(+995) 591 112 200
(+995 32) 220 65 20 (313)
tamtanishnianidze@gau.edu.ge
გზავნილები
გალერეა
ტრენერები

ხათუნა თავდგირიძე
მწერალი, მითოლოგი, ფილოლოგიის დოქტორი, ქართულ-ამერიკული უნივერსიტეტის პროფესორი, ჰარვარდის უნივერსიტეტის ,,კომპარატივისტული მითოლოგიის საერთაშორისო ასოციაციის(IACM)“ წევრი.
...მწერალი, მითოლოგი, ფილოლოგიის დოქტორი, ქართულ-ამერიკული უნივერსიტეტის პროფესორი, ჰარვარდის უნივერსიტეტის ,,კომპარატივისტული მითოლოგიის საერთაშორისო ასოციაციის(IACM)“ წევრი.