ხარისხის მენეჯმენტი: ეფექტური მართვის უნარები ISO სტანდარტების მიხედვით
კურსის/პროგრამის სახელწოდება: ხარისხის მენეჯმენტი: ეფექტური მართვის უნარები ISO სტანდარტების მიხედვით
	
კურსის/პროგრამის ხანგრძლივობა:
- კურსის ხანგრძლივობა - 4 კვირა
 - ლექციები ჩატარდება კვირაში 2-ჯერ (სამშაბათი, პარასკევი)
 - ლექციის ხანგრძლივობაა 3 საათი. (19:00-22:00)
 
სამიზნე აუდიტორია:
- მენეჯმენტის საშულო და მაღალი რგოლის წარმომადგენლები, რომლებიც მონაწილეობენ პროცესების გაუმჯობესებაში და სურთ ხარისხის მართვის სისტემების სტრატეგიული გაგება;
 - სერტიფიცირებაზე ორიენტირებული პროფსიონალები;
 - სპეციალისტები, ვინც იწყებენ კარიერას ხარისხის მართვის სფეროში;
 - სპეციალისტები, რომლებიც უკვე მუშაობენ ხარისხის მართვაზე და სურთ თავიანთი ცოდნის გაღრმავება, ახალი მეთოდიკების ათვისება;
 - ახალი ხარისხის მენეჯერები, რომელთაც სჭირდებათ საბაზისო ცოდნა და უნარები;
 
	
კურსი/პროგრამა მოიცავს: 
	
	
	
- მოდული 1
 - თემა 1. ხარისხის მართვის ძირითადი პრინციპები
 - ხარისხის მნიშვნელობა ორგანიზაციაში
 - ხარისხის მართვის ისტორია და განვითარების ეტაპები
 - ხარისის მენეჯერის როლი და პასუხისმგებლობები
 - თემა 2. საერთაშორისო სტანდარტების მიმოხილვა
 - ISO 9000 ოჯახი. ISO 9001 შინაარსი და მისი მნიშვნელობა.
 - მოდული 2
 - თემა 1. QMS-ის სტრუქტურა და ძირითადი ელემენტები
 - პროცესებზე დაფუძნებული მიდგომა
 - პროცესების იდნტიფიკაცია, დეკომპოზიცია. სამუშაო პროცესების რუკების შექმნა (Process Mapping).
 - პროცესების დიაგრამები, ბლოკ-სქემები
 - QMS-ის იმპლემენტაცია, დანერგვის ეტაპები
 - თემა 2. QMS დოკუმენტაციის მართვა
 - პოლიტიკები, პროცედურები (SOP), ჩანაწერები
 - მოდული 3
 - თემა 1. რისკის მენეჯმენტი: ძირითადი კონცეფციები
 - რისკების მართვის პროცესები: იდენტიფიცირება, შეფასება, ანალიზი, მინიმიზაცია.
 - რისკის თავიდან აცილება, გადაცემა, შემცირება, მიღება.
 - ინტერაქტიული ნაწილი:
 - ჯგუფური დავალება: რამდენიმე რისკის შეფასება რეალურ სიტუაციაზე. ჯგუფები იდენტიფიცირებენ და მართავენ სიმულირებულ რისკებს.
 - მოდული 4
 - 
		
თემა 1. აუდიტი და შეფასება
- შიდა და გარე აუდიტის მენეჯმენტი
 - აუდიტის პროცესის ეტაპები
 - აუდიტის ჩასატარებელი ინსტრუმენტები
 - სხდომის ორგანიზება აუდიტის შედეგების განხილვისთვის
				
თემა 2. შესაბამისობის მონიტორინგი და შეფასება - Gap Analysis და რისკების შეფასება
 - მოდული 5
 
 - 
		
თემა 1. მონაცემთა შეგროვება და ანალიზი. KPI (Key Performance Indicator)
- KPI (Key Performance Indicator) - ორგანიზაციის საქმიანობის ეფექტურობის შეფასება და კონტროლს ძირითადი შედეგის მაჩვენებლების (KPI) მიხედვით.
 - KPI ანალიზი და ინტერპრეტაცია
 - გაუმჯობესების ქმედებების დაგეგმვა
 
 - 
		
		
ჯგუფური დავალება: რამდენიმე KPI ანალიზი და ინტერპრეტაცია სიმულირებულ სიტუაციაზე.
- მოდული 6
 
 - 
		
თემა 1. მომხმარებელზე ორიენტაცია
- უკუკავშირი (feedback)
 - რეკლამაციების მენეჯმენტი
 
 - 
		
თემა 2. მომხმარებელის კმაყოფილების/უკმაყოფილების ანალიზი
- SERVQUAL მოდელი. უპირატესობები და გამოყენების მეთოდები
 - მომხმარებლის უკმაყოფილების მაჩვენებელი (Customer Complaints Rate)
 - მოდული 7
 
 - 
		
თემა 1. ხარისხის გაუმჯობესების ინსტრუმენტები
- PDCA (Plan-Do-Check-Act) ციკლი.
 - ბოთლნექების იდენტიფიცირება და გამოსწორება
 - შეუსაბამობის მართვა
 - Fishbone Diagram
 - თემა 2. ცვლილების მენეჯმენტი ხარისხის სისტემაში (Change Management in Quality Systems)
 - ცვლილების მენეჯმენტში გამოყენებული ძირითად ნაბიჯები და მეთოდები (ცვლილების საჭიროების განსაზღვრა, დაგეგმვა და სტრატეგიები, მონიტორინგი და შეფასება)
 - მოდული 8
 - პრაქტიკული ქეისები და კურსის დახურვა
 - ინტერაქტიული ნაწილი:
 - ჯგუფური დავალება 1:
 - ჯგუფები იდენტიფიცირებენ და მართავენ სიმულირებულ შიდა აუდიტს.
 - ჯგუფური დავალება 2:
 - ჯგუფები იდენტიფიცირებენ და ახორციელებენ Gap Analysis და C & CA -PLAN
 
 
კურსის გავლის შემდეგ:
- გეცოდინება:
 - ხარისხის სისტემის (QMS) საფუძვლები (პრინციპები, მიდგომა და დანერგვის პროცესები);
 - ISO 9001 საერთაშორისო სტანდარტების საფუძვლები;
 - QMS დოკუმენტის შემუაშავების, მართვის უნარები;
 - ეფექტური პროცესის მართვა (ბიზნეს პროცესების ანალიზი, რუკების/დიაგრამების შექმნა და გაუმჯობესება);
 - KPI ინსტრუმენტის გამოყენებისა და ანალიზის უნარები;
 - შიდა აუდიტის მართვა;
 - მტკიცებულებაზე დაფუძნებული გადაწყვეტილების მიღება, პრობლემების გადაჭრა /C & CA-PLAN/;
 - რისკის მენეჯმენტი (FMEA, ILO)
 - ISO სერტიფიცირების პროცესში მონაწილეობის უნარები.
 - დასაქმდები: კურსის დასრულების შემდგომ ხარისხის სპეციალისტის, ხარისხის მენეჯერის პოზიციაზე, მზად იქნები მიიღო მენეჯერული პასუხისმგებლობები და შეიტანო პოზიტიური ცვლილებები თქვენს ორგანიზაციებში.
 - მიიღებ: ხარისხის მენეჯერი, ISO 9001 /შიდა აუდტორი/ სერტიფიკატს, რომელიც ვალიდურია სერტიფიკატის გაცემიდან 3 წლის განმავლობაში.
 
- დამატებითი უპირატესობები: მენტორული მხარდაჭერა: კურსის განმავლობაში და მის შემდეგ.
 - რეგისტრაციის ბმული: https://shorturl.at/FJTSo
 
	
სწავლის დაწყების თარიღი 2025 წლის 21 ოქტომბერი!
რეკომენდაციები
სწავლის საფასური
ხარისხის მენეჯმენტი: ეფექტური მართვის უნარები ISO სტანდარტების მიხედვით
ხარისხის მენეჯმენტის პროგრამის საფასური შეადგენს 1500 ლარს. სწავლის საფასურის გადახდა შესაძლებელია განვადებით. ერთი ორგანიზაციიდან ორი ან მეტი აპლიკანტის შემთხვევაში მოქმედებს 10%-იანი ფასდაკლება.
20%-იანი ფასდაკლება ეკუთვნის:
- GAU-ს აქტიურ სტუდენტს!
 - GAU-ს კურსდამთავრებულს!
 - ნებისმიერ ადამიანს, ვისაც GAU-ს ერთი სასერტიფიკატო კურსი უკვე გავლილი აქვს.
 
საკონტაქტო ინფორმაცია
გზავნილები
გალერეა
ტრენერები
ზინაიდა (ტატა) ჭანტურია
- PhD, ფარმაცევტულ მეცნიერებათა აკადემიური დოქტორი.
 - თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტის ლექტორი.
 - ევროპის ხარისხის ორგანიზაციის (European Organization for Qualit...
 
- PhD, ფარმაცევტულ მეცნიერებათა აკადემიური დოქტორი.
 - თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტის ლექტორი.
 - ევროპის ხარისხის ორგანიზაციის (European Organization for Quality. Brussels) ხარისხის მენეჯმენტის სისტემის აუდიტორი/ ISO 9001; პროფესიული შრომისა და ჯანმრთელობის დაცვის უსაფრთხოების სისტემის აუდიტორი ISO 45001; სურსათის უვნებლობის მართვის სისტემის აუდიტორი ISO 22000.
 - აქვს ჯანმრთელობის დაცვის სამინისტროს, მსხვილ ფარმაცევტულ კომპანიაში, კლინიკური კვლევის მენეჯმენტში მუშაობის მრავალწლიანი გამოცდილება, ექსპერტისა და ხარისხის მართვის დირექტორის პოზიციაზე.