ხარისხის მართვა

ხარისხის მართვა

GAU-ს ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახური ახორციელებს უნივერსიტეტში სწავლების ხარისხის მაღალი დონის უზრუნველსაყოფად საჭირო საქმიანობებს, რაც თავის მხრივ მრავალ მიმართულებასა და ფუნქციას მოიცავს. ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის ძირითადი მიმართულებებია:

  • საერთაშორისო საგანმანათლებლო სივრცესთან უნივერსიტეტის ინტეგრაცია;
  • ბოლონიის პროცესის პრინციპების განხორციელება;
  • უნივერსიტეტის ფარგლებში სტუდენტთა უფლებების დაცვისა და სასწავლო პროცესში მათი ინტერესების გათვალისწინების მიზნით უნივერსიტეტის სტუდენტური თვითმმართველობის ორგანოებთან მჭიდრო თანამშრომლობა;
  • ხარისხის კონტროლის გამჭვირვალე კრიტერიუმებისა და მათი უზრუნველყოფის მეთოდოლოგიის ჩამოსაყალიბებლად საქართველოში და საზღვარგარეთ არსებულ უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების შესაბამის სამსახურებთან თანამშრომლობა.


გაეცანი ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის დებულებას


ქეთევან ჯინჭარაძე

ქეთევან ჯინჭარაძე

ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის უფროსი

(+995 32) 220 65 20 (109)
ketevanjincharadze@gau.ge

სისტემაში შესვლა

რეგისტრაცია

გმადლობთ ! თქვენი წერილი წარმატებით გაიგზავნა